Atpakaļ uz sarakstu Printēt 14. Oct. 2020

“Rīgas satiksme” aicina klientu centru apmeklētājus lietot mutes un deguna aizsegus

Lai mazinātu COVID-19 izplatību, “Rīgas satiksme” aicina klientu centru apmeklētājus lietot mutes un deguna aizsegus. Tāpat, lai samazinātu atrašanās laiku klientu apkalpošanas centrā, aicinām klientus iepriekš pierakstīties vizītei www.rigassatiksme.lv.

Rūpējoties par darbinieku drošību, “Rīgas satiksme” visas klientu centros esošās darba vietas ir norobežojusi ar speciāliem aizsargstikliem. Tāpat gan darbiniekiem, gan klientiem ir pieejami roku dezinfekcijas līdzekļi.

KAC mutes un deguna aizsegs.png

Aicinām klientu nedoties uz klientu apkalpošanas centriem, ja cilvēkam noteikta karantīna, kā arī ir slikta pašsajūta.

Saskaņā ar valdības lēmumu no 14. oktobra noteikta plašāka mutes un deguna aizsegu lietošana tirdzniecības vietās, stacijās un citviet.

Kā lietot mutes un deguna aizsegu?

  • Pirms uzliec un noņem sejas masku, nomazgā vai dezinficē rokas.
  • Sejas maskai pilnībā jānosedz seja no deguna līdz zodam un labi jāpieguļ sejai (deguns nedrīkst būt ārpus maskas).
  • Neaiztiec sejas masku un seju ar nemazgātām rokām.
  • Pēc sejas maskas izmantošanas, ieliec to maisiņā, nevis kabatā vai somā.
  • Ja maska ir no auduma, pēc katras lietošanas izmazgā to vismaz 60`C temperatūrā.
  • Vienreizlietojamo masku neizmanto atkārtoti – tā jāizmet, vispirms ieliekot maisiņā.
  • Ja sejas maska kļūst mitra, tā jānomaina ar citu – tīru un sausu.
  • Sejas masku nedrīkst noņemt daļēji (piemēram, novilkt uz zoda vai kakla) un pēc tam lietot atkārtoti.
  • Noņemot sejas masku, nepieskaries tās priekšpusei. 

Saziņai ar «Rīgas satiksmi» aicinām izmantot informatīvo tālruni 20361862, vai arī sūtiet e-pastu uz info@rigassatiksme.lv. Tāpat ar uzņēmumu var sazināties izmatojot mājas lapā www.rigassatiksme.lv esošo sadaļu «Sazinies ar mums», kurā ikviens elektroniski var iesniegt savu pieteikumu.

20361862
Citi saziņas veidi