"Rīgas satiksme" uzsāk attālinātu bezmaksas mēneša biļešu ielādi
Ikviena persona, kurai tiks ielādēta bezmaksas mēneša biļete braucieniem "Rīgas satiksmes" autobusos, trolejbusos un tramvajos, saņems īsziņu vai e-pastu, kurā konkrētā persona tiks informēta par minētā produkta pieejamību. Bezmaksas mēneša biļetes būs pieejama aktivizēšanai no 1.februāra brīdī, kad klients "Rīdzinieka karti" vai e talonu reģistrēs sabiedriskajā transportā pie karšu lasītāja.
Gadījumā, ja klientam, kuram tiks ielādēta attālināti bezmaksas mēneša biļete, uz "Rīdzinieka kartes" vai e talona būs aktīva mēneša biļete visiem transporta veidiem, bezmaksas mēneša biļete sāks darboties tikai tajā brīdī, kad beigsies esošās mēneša biļetes darbība. Ja klients lieto brauciena biļetes, bezmaksas mēneša biļete savu darbību sāks pirmajā reģistrācijas brīdī pēc 1.februāra. Savukārt, ja klienta "Rīdzinieka kartē" vai e talonā būs aktīva mēneša biļete vienam transporta veidam vienam maršrutam, bezmaksas mēneša biļetes aktivizēšana notiks vai nu pēc attiecīgās mēneša biļetes darbības beigām vai arī brīdī, kad klients savu "Rīdzinieka karti" vai e talonu reģistrēs citā transporta līdzeklī vai maršrutā, tādēļ minētajiem klientam "Rīgas satiksme" iesaka pievērst īpašu uzmanību un jautājumu gadījumā doties uz "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centru.
"Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centri atrodas: Brīvības ielā 49/53, Brīvības ielā 191, Brīvības ielā 384b, Prāgas ielā 1, Spīķeru ielā 1, Vienības gatvē 117a un Kurzemes prospektā 137. Darba laiks katru darba dienu no plkst. 9.00 – 21.00 (Brīvības ielā 49/53 no plkst. 8.00 – 21.00), sestdienās un svētdienās no plkst. 9.00 – 19.00.
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.