31. decembrī un 1. janvārī paredzētas izmaiņas sabiedriskā transporta, autostāvvietu un klientu apkalpošanas centru darbībā
„Rīgas satiksme” informē, ka Vecgada dienā, 31. decembrī, un Jaungada dienā, 1. janvārī būs izmaiņas sabiedriskā transporta, pašvaldības autostāvvietu un klientu apkalpošanas centru darbā.
- Sabiedriskais transports
31. decembrī autobusi, trolejbusi un tramvaji kursēs pēc brīvdienu grafika. Pasažieriem, kuri ir iegādājušies biļetes darba dienām, lūdzam ievērot, ka 31. decembrī darbosies mēneša biļetes visām mēneša dienām vai stundas biļetes brīvdienām.
Ekspresbusu maršruti svētku laikā nekursēs.
- Autostāvvietas
Rīgas pašvaldības maksas autostāvvietas, kuras apkalpo „Rīgas satiksme”, 31. decembrī un 1. janvārī varēs izmantot bez maksas, izņemot apakšzemes stāvvietu Krišjāņa Valdemāra ielā 5a – tur par autostāvvietu būs jāmaksā atbilstoši spēkā esošajiem tarifiem.
- Klientu apkalpošanas centri
30. decembrī klientu apkalpošanas centra Brīvības ielā 49/53 darba laiks būs no plkst. 8:00 līdz plkst. 17:00, pārējie klientu apkalpošanas centri strādās kā ierasts darba dienās – līdz plkst. 19:00.
31. decembrī, 1. janvārī un 2. janvārī visi klientu apkalpošanas centri būs slēgti.
Atgādinām, ka „Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros klienti tiek apkalpoti pēc iepriekšēja pieraksta. Pierakstīties klientu centra apmeklējumam iespējams gan pa informatīvo tālruni 20361862, gan mājas lapā: https://pieteikums.rigassatiksme.lv/TimeSlot/Register.
Saziņai ar «Rīgas satiksmi» aicinām izmantot informatīvo tālruni 20361862, vai arī sūtīt e-pastu uz info@rigassatiksme.lv. Tāpat ar uzņēmumu var sazināties izmatojot mājas lapā www.rigassatiksme.lv esošo sadaļu «Sazinies ar mums», kurā ikviens elektroniski var iesniegt savu pieteikumu.