Pasažieri atzinīgi novērtē "Rīgas satiksmes" ieceri sūtīt atgādinājumu par atlaižu statusa pagarināšanu
Vairākums "Rīgas satiksmes" interneta lapas aptaujas dalībnieku atzīst, ka nākotnē vēlētos saņemt atgādinājumu par atlaižu statusa pagarināšanas nepieciešamību.
Kopumā 72 % aptaujas respondentu atzina, ka šāds atgādinājums atvieglotu viņu ikdienu, 3% atklāti norādīja, ka mēdz par to aizmirst, tikpat, 3%, uzskata, ka tas būtu jauks solis no uzņēmuma puses.
Tikai 3% aptaujas dalībnieku norādīja, ka atgādinājumus saņemt nevēlas, jo paši regulāri seko līdzi informācijai par pasažieru statusa atjaunošanu.
Savukārt 19% respondentu norādīja, ka neietilpst šī pakalpojuma mērķa grupā, tādēļ atlaižu statusa pagarināšana viņiem nav aktuāla.
Aptaujā kopumā piedalījās vairāk nekā 2200 "Rīgas satiksmes" interneta lapas apmeklētāju, un tā veikta šī gada septembrī.
Atgādinām, ka septembrī "Rīgas satiksmes" pārvietojamie klientu apkalpošanas centri devās uz visām Rīgas teritorijā esošajām vispārizglītojošajām skolām, kā arī uz lielākajām augstskolām. Kopumā septembrī statusu e talonā pagarināja 13806 skolēniem un 1869 skolotājiem, kā arī 14569 studentiem.
"Rīgas satiksmes" interneta lapa septembrī apmeklēta vairāk nekā 680 000 reižu, bet informācija par satiksmes jaunumiem meklēta gandrīz divus miljonus reižu. Savukārt informācija par sabiedriskā transporta kursēšanas laikiem lapā http://saraksti.rigassatiksme.lv meklēta vairāk nekā piecus miljonus reižu.
"Rīgas satiksmes" interneta lapā iespējams uzzināt visu aktuālo informāciju gan par uzņēmumu, gan sabiedriskā transporta kustību Rīgas pilsētā, maršrutiem un kursēšanas laikiem, kā arī rast informāciju par biļetēm.
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.