Atpakaļ uz sarakstu Printēt 19. Sep. 2012

Augustā pasažieri aktīvi jautā par biļetēm

Augustā "Rīgas satiksmes" informācijas centrā kopumā saņemti 24 719 klientu pieteikumi, kas ir lielākais klientu pieteikumu skaits šajā gadā. Visvairāk klientu – 23 056 vēlējušies saņemt atbildes uz dažādiem informatīviem jautājumiem, piemēram, par braukšanas biļešu nosacījumiem un to, kā saņemt 100% atlaidi skolēniem.

Informācijas centrā katru mēnesi liels jautājumu skaits tiek saņemts par maršrutiem un grafikiem, arī augustā tā ir bijusi viena no aktualitātēm un par šo jautājumu saņemti 17 371 klientu zvani, lielākā aktivitāte bijusi Rīgas pilsētas svētku laikā.

Īsi pirms jaunā mācību gada sākuma "Rīgas satiksmes" Informācijas centrā palielinājās jautājumu skaits par biļetēm. Salīdzinot ar iepriekšējiem mēnešiem, tas pieaudzis par aptuveni 1000 jautājumiem. Skolēni un viņu vecāki interesējušies par jautājumiem, kas saistīti ar 100% atlaides saņemšanu – vai pienākas, kur saņemt, kādi dokumenti nepieciešami utml. Tā arī interese bijusi par "Skolēna e karti" – kam tā pienākas, kādi nosacījumi, lai to saņemtu, kā tā darbosies. 

Augustā saņemto klientu pieteikumu apkopojums:

augusts-jauta.JPG 

Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.

 

20361862
Citi saziņas veidi