Lielākā daļa pasažieru informāciju par sabiedriskā transporta atiešanas laikiem iegūst internetā
Kopumā 85% aptaujas dalībnieku atzīst, ka lieto internetu, lai uzzinātu sabiedriskā transporta atiešanas laikus no pieturvietām, savukārt 8% respondentu atzīst, ka regulāri mēdz aplūkot sarakstus pieturvietās.
Tikai 5% aptaujas dalībnieku atklāj, ka lielākoties neseko līdzi sabiedriskā transporta sarakstiem, bet vienkārši dodas uz pieturvietu un gaida.
Savukārt 2% respondentu pēdējā mēneša laikā, kopš ieviesti QR kodi, izmanto tos informācijas iegūšanai par sabiedriskā transporta atiešanas laikiem.
Aptaujā kopumā piedalījās vairāk nekā 900 "Rīgas satiksmes" interneta mājas lapas apmeklētāju, un tā tika veikta 2013.gada jūlijā.
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.