Atpakaļ uz sarakstu Printēt 1. Aug. 2013

Lielākā daļa pasažieru informāciju par sabiedriskā transporta atiešanas laikiem iegūst internetā

Absolūts vairākums pasažieru par ērtāko un piemērotāku veidu sabiedriskā transporta atiešanas laiku uzzināšanai uzskata internetu, liecina "Rīgas satiksmes" interneta mājas lapā veiktā aptauja.

Kopumā 85% aptaujas dalībnieku atzīst, ka lieto internetu, lai uzzinātu sabiedriskā transporta atiešanas laikus no pieturvietām, savukārt 8% respondentu atzīst, ka regulāri mēdz aplūkot sarakstus pieturvietās.

Tikai 5% aptaujas dalībnieku atklāj, ka lielākoties neseko līdzi sabiedriskā transporta sarakstiem, bet vienkārši dodas uz pieturvietu un gaida.

Savukārt 2% respondentu pēdējā mēneša laikā, kopš ieviesti QR kodi, izmanto tos informācijas iegūšanai par sabiedriskā transporta atiešanas laikiem.

Aptaujā kopumā piedalījās vairāk nekā 900 "Rīgas satiksmes"  interneta mājas lapas apmeklētāju, un tā tika veikta 2013.gada jūlijā.

Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.

 

20361862
Citi saziņas veidi