Atpakaļ uz sarakstu Printēt 16. Jul. 2021

Pasažieri, kuri iegādājušies braukšanas biļetes laika posmā no 2020. gada 1. janvāra līdz 2020. gada 9. jūnijam, līdz 16. augustam var veikt biļetes nomaiņu

17. jūlijā stājas spēkā grozījumi Rīgas domes saistošajos noteikumos Nr.165 “Par Rīgas pilsētas sabiedriskā transporta lietošanu”, kas paredz, ka viena mēneša laikā pasažieris var iesniegt “Rīgas satiksmei” iesniegumu par biļetes, kura iegādāta no 2020. gada 1. janvāra līdz 2020. gada 9. jūnijam, nomaiņu pret jaunu tāda paša veida biļeti neizmantotajā apjomā ar derīguma termiņu 12 mēneši, ievērojot šādus nosacījumus:

  • pasažierim ir tiesības saņemt maiņai paredzēto biļeti (ja nav izmantotas biļetes ar atlaidēm, taču klientam šobrīd atlaide nepienākas, tad biļešu maiņa nav iespējama);
  • nav uzsākta mēneša biļetes, 24 stundu biļetes, 3 vai 5 dienu biļetes lietošana;
  • pasažieris iesniegumam pievieno tehniskā kārtībā esošu e-talonu ar neizmantotajām biļetēm;
  • biļete nav bloķēta vai anulēta.

Iesniegumu par biļetes nomaiņu var iesniegt jebkurā “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centrā līdz š. g. 16. augustam. Līdz jāņem e-talons un personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība).

Atgādinām, ka „Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros klienti tiek apkalpoti pēc iepriekšēja pieraksta. Pierakstīties klientu centra apmeklējumam iespējams gan pa informatīvo tālruni 20361862, gan mājas lapā: https://pieteikums.rigassatiksme.lv/TimeSlot/Register. Apmeklējot klientu centru, apmeklētājiem jālieto mutes un deguna aizsegus.

20361862
Citi saziņas veidi