Atpakaļ uz sarakstu Printēt 5. Mar. 2013

"Rīgas satiksme" uzsāk kampaņu "Padomā vēlreiz – nopērc biļeti!"

"Rīgas satiksme" šodien uzsāk informatīvu kampaņu "Padomā vēlreiz – nopērc biļeti!". Kampaņas mērķis ir uzrunāt to pasažieru daļu, kuri neiegādājas biļeti sabiedriskajā transportā, un aicināt mainīt viņu paradumus, kā arī informēt pasažierus par bezbiļetnieku radītajām sekām.

noperc bileti.bmp

"Rīgas satiksmes" statistika liecina, ka vidēji mēnesī tiek sodīti 6000 – 7000 pasažieru bez biļetes. Ņemot vērā kopējo "Rīgas satiksmes" reisu skaitu pret pārbaudīto transportlīdzekļu skaitu, bezbiļetnieku sabiedriskajā transportā varētu būt pat 10% no kopējā pasažieru skaita. Tādējādi tiek radīti zaudējumi ne tikai līdzcilvēkiem, videi, kurā uzturamies, bet arī pašiem bezbiļetniekiem. Zaudējumi ir mērāmi dažādi – nenopirktos tramvajos, neizbūvētās pieturvietās, pārpildītos transportlīdzekļos utt. Tieši tādēļ "Rīgas satiksme" savā kampaņā aicina – "Padomā vēlreiz", jo nopirkt biļeti ir ne tikai godīgi, bet arī atbildīgi.

Kampaņas laikā "Rīgas satiksme" pasažierus uzrunās ne tikai tradicionālos informācijas veidos ar plakātiem transportlīdzekļu salonos, informatīviem materiāliem pieturvietās un video sabiedriskā transporta monitoros, bet arī ar baneriem interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv. Kampaņa ilgs vairākus mēnešus, un tās mērķis ir pārliecināt neapzinīgos pasažierus par biļešu iegādes nepieciešamību.

Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.

20361862
Citi saziņas veidi