"Rīgas satiksmes" informācijas centrā pusgada laikā saņemti 99 394 klientu pieteikumi
Lielākais skaits - 90% klientu pieteikumi ir informatīva rakstura, pārējie 10% ir klientu atsauksmes par novērotajām situācijām - pateicības, sūdzības, kā arī priekšlikumi, lai uzlabotu pasažieru ikdienu. 2012. gada pirmajā pusgadā informācijas centrs saņēmis 89 341 informatīva rakstura jautājumu. Saņemtie klientu jautājumi ir iedalīti astoņās kategorijās: maršruti un grafiki; biļetes; klientu apkalpošanas centri; autostāvvietas; kontrolieri; transportlīdzekļu vadītāji; minibusi; dažādi jautājumi.
"Rīgas satiksmes" informācijas centrā saņemto pieteikumu apkopojums pa kategorijām.
Kā redzams attēlā, visvairāk klienti interesējušies par maršrutiem un grafikiem – pusgada laikā informācijas centrā saņemti 66 705 šāda rakstura jautājumi. Pasažieri pārsvarā jautājuši par transportlīdzekļu pienākšanas un atiešanas laikiem un kā nokļūt no punkta A uz punktu B. Liels skaits klientu interesējušies par biļetēm – 9 597 pieteikumi un, galvenokārt, par biļešu lietošanas nosacījumiem. 1 983 klienti interesējušies par minibusiem un pārsvarā par to pienākšanas un atiešanas laikiem.
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.