Turpinās 5. tramvaju depo ēku pārbūves darbi
Cienot vēsturisko, "Rīgas satiksme" saglabā arhitekta Paula Mandelštama mantojumu un vienlaikus rada jaunas ēkas, kas savienosies nākotnes darbam. 5. tramvaju depo līdz ar ēku pārbūves darbiem un arī turpmāk būs būtiska tramvaju ekspluatācijas un uzturēšanas vieta, bez kuras sakārtošanas, jaunus zemās grīdas tramvajus Rīgā uzturēt nebūtu iespējams.
5. tramvaju depo tiek uzturēti visi uzņēmumam piederošie zemās grīdas tramvaji, taču pati depo teritorija, vairākas ēkas un tehnika ir novecojusi. Depo paplašināšana vajadzīga ne tikai tādēļ, lai būtu moderna un tramvaju uzturēšanai piemērota infrastruktūra, bet arī tādēļ, ka bez jaunām platībām nav iespējams plānot jaunu zemās grīdas tramvaju iegādi, jo tos gluži vienkārši nav kur likt.
Vēsturiskās ēkas fasādi un sienas, kā arī citus būvelementus (piemēram, jumta konstrukcijas dekoratīvie elementi) atjauno, ņemot vērā Nacionālā kultūras mantojuma pārvaldes norādes.
Lielākās izmaiņas skar padomju laikos celtās ēkas, jo tās pilnībā tiek nojauktas un to vietā būvē pilnīgi jaunas. Galvenais pārbūves iemesls bija ēkas kritiskais tehniskais stāvoklis un pilnīga neatbilstība zemās grīdas tramvaju uzturēšanas un remontu veikšanai. Padomju laikā veikto piebūvju un nekvalitatīvo pārbūvju dēļ ēka bija tik kritiski sliktā stāvoklī, ka tās izmantošana faktiski vairs nebija iespējama drošības apsvērumu dēļ.
Plašāku informāciju par “Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt mājaslapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos X, Facebook.