Atpakaļ uz sarakstu Printēt 6. Nov. 2013

Vairākums pasažieru atzinīgi novērtē iespēju pašiem atvērt durvis sabiedriskajā transportā

Lielākā daļa pasažieru ir pozitīvi novērtējuši "Rīgas satiksmes" pakāpenisko pāreju uz sistēmu, kad pasažieri, lai iekāptu un izkāptu no sabiedriskā transporta, durvis varētu atvērt paši ar speciālu pogu palīdzību, kas iebūvētas visos jaunākā tipa sabiedriskā transporta līdzekļos, liecina "Rīgas satiksmes" interneta lapā veiktā aptauja.

47% aptaujas dalībnieku atbalsta jauno sabiedriskā transporta durvju atvēršanas sistēmu, norādot, ka tā gan ziemā, gan vasarā ļauj kontrolēt temperatūru transportlīdzeklī, savukārt 7% respondentu norāda, ka līdz ar jaunās sistēmas ieviešanu samazinās sabiedriskā transporta stāvēšanas laiks pieturvietās. Tāpat 7% aptaujas dalībnieku norāda, ka šādu sabiedriskā transporta durvju atvēršanas sistēmu jau ilgāku laiku izmanto jaunajos tramvajos, un tas ir ļoti ērti.

37% respondentu norāda, ka tiem labāk patīk, ja durvis atver sabiedriskā transporta vadītājs. Tikai 2% aptaujas dalībnieku atzīst, ka nav pamanījuši iespēju pašiem atvērt durvis sabiedriskajā transportā.

Aptaujā kopumā piedalījās vairāk nekā 4400 "Rīgas satiksmes" interneta mājas lapas apmeklētāju, un tā tika veikta 2013. gada oktobrī.

Atgādinām, ka septembra vidū "Rīgas satiksme" sāka pakāpenisku pāreju uz jauno sabiedriskā transporta durvju atvēršanas sistēmu, bet, lai jaunā sistēma tiktu sekmīgi ieviesta, Rīgas satiksme uzsāka informatīvo kampaņu "Nospied pogu un atver durvis pats!", kuras laikā pasažieri sabiedriskajā transportā un pieturvietās tiek informēti par jauno sistēmu un tās ieguvumiem.

Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos" twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.

20361862
Citi saziņas veidi