2005.gads

2005.gads
  • 2005.gads

    • 3. janvārī, pievienojot uzņēmumam SIA Rīgas satiksme trīs Rīgas pašvaldības uzņēmumus - SIA Tramvaju un trolejbusu pārvalde, SIA Rīgas autostāvvietas un Rīgas domes autobāzi tiek izveidots uzņēmums RP SIA "Rīgas satiksme".
    • Saskaņā ar Rīgas pilsētas elektrotransporta attīstības koncepcija 2005.-2018. gadam tiek veikta maršrutu tīkla optimizācija, integrējot visus sabiedriskā transporta veidus  vienotā sistēmā.
    • 13. jūlijā Rīgas dome un RP SIA "Rīgas satiksme" noslēdz deleģēšanas līgumu Nr. 484 "Par sabiedriskā transporta, autotransporta un maksas stāvvietu pakalpojumu sniegšanu Rīgas pilsētā".
    • Ieviesta vienota "mēnešbiļete" tramvajam, trolejbusam un autobusam.
    • Izveidots "Rīgas satiksmes" Informācijas centrs, kura darbinieki apkalpo bezmaksas informatīvo tālruni 80001919 un atbild uz klientu vēstulēm.
    • No līnijām noņemti pēdējie vecie "Ikarus" autobusi.
    • Elektrotransporta darbnīcās sadarbībā ar Rīgas vagonu rūpnīcu un citiem uzņēmumiem uzsākta tramvaja vagonu "T-3M" modernizācija. 16. novembrī notiek pirmā renovētā tramvaja sastāva "T-3MR" prezentācija.
    • Uzsākta trolejbusu "Škoda 14TR" nomaiņa ar jauniem Ungārijas kompānijas "Ganz Transelektro Traction Electrics" trolejbusiem "Ganz Solaris Trollino 18" - saņemti 25 jauni trolejbusi.
    • 16. trolejbusu maršruts pa Aizkraukles ielu pagarināts līdz Dzērbenes ielai.
    • Tiek uzsākta uz diožu, tranzistoru un mikroshēmu bāzes veidoto televadības kompleksu VRTF-3 un TM-320 aizstāšana ar Latvijā izgatavotu televadības iekārtu ARCCEL, kuras darbībā izmantotas procesoru vadības un ciparu datu apstrādes un pārveides tehnoloģijas, kas nodrošina apakšstaciju darbības uzraudzību un vadību no datorizētiem dispečerpunktiem. Datu pārveides tīklam tiek izmantoti optiskie kabeļi, kuri aizstāj analogās telefonlīnijas.
    • Veicot sliežu ceļa rekonstrukciju Ropažu un Vairoga ielas krustojumā, nolietotās sliedes T-62 uz koka gulšņu pamata nomainītas pret zemajām B1 sliedēm, kas ar gumijas elementu palīdzību iepresētas platjoslu dzelzsbetona plātnēs. Šī ir pirmā šāda veida konstrukcijas pārbrauktuve Rīgā.
    • Ieviesta norēķinu sistēma autostāvvietu apmaksai ar mobilā tālruņa īsziņu.
    • Elektrotransporta darbnīcās uzbūvēts četrasu sniega tīrītājs Nr. 88008 (toreiz -Nr. 408) uz tramvaja T-3 ratiņu bāzes.
    • Uz tramvaja T-3M bāzes uzbūvēts divasu darba vagons Nr. 88028 tramvaju vilkšanai depo un Specializēto remontdarbnīcu teritorijā (ar vadības pulti abos galos).
    • Notiek 7. autobusu parka rekonstrukcija.
    • 21. trolejbusu maršruts pagarināts līdz Brīvības ielai (Cēsu un Tallinas ielas krustojumam).
    • 5. autobusu maršruts pagarināts līdz trolejbusu galapunktam "Mežciems".
    • 7. autobusu maršruts pagarināts līdz "Stīpniekiem".
    • 20. autobusu maršruts pagarināts līdz galapunktam "Pētersalas iela".
    • Atklāts jauns 47a. autobusu maršruts  "Abrenes iela – Šķirotava".
    • Izveidots 1. tramvaja maršruts "Jugla – Imanta".
    • Uzņēmumā notiek izmaiņas IT jomā: izveidota jauna, mūsdienīga mājas lapa, standartizētas un apvienotas atšķirīgās struktūrvienību sistēmas, attīstītas elektroniskās komunikācijas iespējas, strauji palielinās ar datortehniku aprīkoto darbavietu skaits.
    • "Rīgas satiksme" uzvar Latvijas Pasažieru autopārvadātāju asociācijas 9. vasaras spartakiādē.
20361862
Citi saziņas veidi