2009.gads
-
1852
1852.g. – Atklāta regulāra kuģu satiksme Daugavā.
-
1882
Atklāta zirgu tramvaja kustība
-
1901
1901.g. – Atklāta elektriskā tramvaja kustība
-
1951
1951.g. – Rīgā sāk kursēt RM-48 tipa tramvaji
-
1992
1992.g. - Izveidoti divi pašvaldības uzņēmumi - autobusu parki „Imanta” un „Tālava”
-
2003
20. februārī, apvienojot autobusu parkus "Imanta" un "Tālava", izveidota SIA "Rīgas satiksme". Uzņēmums radīts ar mērķi izveidot vienotu, modernu, pasaules standartiem atbilstošu sabiedriskā transporta sistēmu.
- 2004
- 2005
- 2006
- 2007
- 2008
- 2009
-
2010
2010.g. – Sāk kursēt jauni Zemās grīdas tramvaji
- 2011
- 2012
-
2013
- 2014
-
2009.gads
- RP SIA "Rīgas satiksme" tiek pievienota SIA "Transporta infrastruktūras attīstība".
- No 1. janvāra slēgti visi "Rīgas satiksmes" piepilsētas maršruti.
- Februārī notiek elektroniskās norēķinu sistēmas testēšana sabiedriskajā transportā.
- 1. martā Rīgas sabiedriskajā transportā tiek ieviesta vienotā elektroniskā biļete jeb e talons. Uzņēmumā likvidēts autobusa konduktora amats.
- Sakarā ar konduktoru amata likvidēšanu gada vidējais strādājošo skaits uzņēmumā samazinājies no 6282 darbiniekiem 2006. gadā uz 5032 darbiniekiem 2009.gadā.
- 16. martā tiek atvērti Klientu apkalpošanas centri Brīvības ielā 191, Prāgas ielā 1, Kurzemes prospektā 137 un Brīvības gatvē 384b.
- 20. aprīlī atvērts Klientu apkalpošanas centrs Vienības gatvē 76b.
- No 1. maija, Rīgas sabiedriskajā transportā darbojas tikai elektroniskie norēķini.
- Ieviesta e talona produktu tirdzniecība internetā un elektroniskās e talona klientu pieteikuma formas.
- e talonus Rīgā iespējams iegādāties aptuveni 260 biļešu tirdzniecības vietās.
- Uzsākta 6. tramvaju maršruta kontakttīkla pielāgošana pantogrāfa tipa strāvas noņēmējiem, saglabājot iespēju izmantot arī kontaktstieņa tipa strāvas noņēmējus.
- Tiek mainīta kontakttīkla atbalsta stabu betonēšanas tehnoloģija – stabu betona pamati tiek veidoti kā pāļi vairāku metru dziļumā, aizņemot vien 1 m² laukumu.
- Būtiski tiek mainīta tramvaju un trolejbusu kontaktvadu krustojuma elementu konstrukcija, kas sekmē precīzāku "laiviņas" virzīšanos un ierobežo kontaktstieņu krišanu krustojumos.
- Veikta sliežu ceļu rekonstrukcija 11. novembra krastmalā no 13. janvāra ielas līdz Akmens tiltam, sliežu ceļu izbūvējot no dzelzsbetona plātnēm ar zemajām B1 sliedēm.
- Rekonstruēts sliežu ceļš uz VEF satiksmes pārvada, ārpilsētas virzienā, tilta laiduma daļā.
- No 1. septembra 8. un 9. maršrutu trolejbusi sāk kursēt līdz Stacijas laukumam; bezstrāvas posms - 3,397 km.
- No 1. septembra slēgts 1. tramvaju maršruts "Jugla – Imanta" un 8. tramvaja maršruts "Tapešu iela – Mežaparks".
- No 1. oktobra 8. maršruts pārdēvēts par 27. trolejbusu maršrutu, jo pasažieri to jauc ar 8. autobusu maršrutu.
- Atklāti jauni autobusu maršruti: 34. "Pļavnieki – Saulīši", 32. "Abrenes iela – Piņķi".
- 10. autobusu maršruts pagarināts līdz Jaunmārupei.
- 13. autobusu maršruts pagarināts līdz Babītes stacijai.
- 16. autobusu maršruts pagarināts līdz Garkalnes Muceniekiem.
- Nomainīti vairāku autobusu maršruta numuri - 22.b uz 35., 3.a - uz 54, 853. - uz 55.
- Daļēji izmainīts 19., 25. un 33. autobusu maršruts.
- Ierīkotas pašvaldības maksas autostāvvietas Vecrīgā.
- Lai nodrošinātu pakalpojumu sniegšanu turpmākajos gados un līdz minimumam samazinātu budžeta deficītu, uzņēmumā tiek uzsākts vairāklīmeņu funkcionālais audits, kura laikā tiek izvērtēta struktūrvienību darbība, analizētas to veicamās funkcijas un uzdevumi, veikti darba laika noslodzes mērījumi.
- Pilnībā pabeigta Autobāzes un Autosaimniecības apvienošana.