Atpakaļ uz sarakstu
  • 2003.-2020.

    2003. gada 20. februāris – izveidota SIA Rīgas satiksme

    • Testa režīmā sāk darboties Baltijā pirmā ūdeņraža uzpildes un uzglabāšanas stacija, kas ierīkota starptautiskā projekta “H2Nodes” ietvaros
    • Saņemta daļa līgumā paredzēto zemās grīdas trolejbusu Škoda 27Tr un autobusu Solaris Urbino 18 E6
    • Uzsākta zemās grīdas tramvaju Škoda 15T un Škoda 15T1 izmantošana
    • Rīgas sabiedriskajā transportā ieviesta vienota elektroniskā biļete jeb e-talons
    • Izveidots apvienotais pilsētas sabiedriskā transporta uzņēmums RP SIA Rīgas satiksme 

    2020. Pilnībā rekonstruētas vienas no lielākajām RP SIA Rīgas satiksme vilces apakšstacijām:  Nr.9 (Dainas ielā 2) un Nr.26 (Lāčplēša ielā 79A). Apakšstacijās uzstādītas modernas enerģijas sadales iekārtas, jauna tipa sausie transformatori, pilna perioda taisngrieži,  modernizētas visas vadības un signalizācijas ķēdes. Apakšstaciju nepārtrauktas darbības drošums palielināts vairākas reizes.

    2020. Ceļu saimniecība veikusi tramvaja sliežu ceļu atjaunošanas remontu 2.528 km kopgarumā. Pavisam strādāts 59 sliežu ceļu līkņu, taisno posmu, sliežu pārmiju un sliežu krusteņu atjaunošanas objektos, tostarp iebūvētas divasmeņu sliežu pārmijas tramvaju apgriešanās lokā Ropažu ielā.

    2020. Gādājot par pasažieru drošību Covid-19 pandēmijas laikā, RP SIA Rīgas satiksme visa gada laikā veikusi pasākumus vīrusa izplatības ierobežošanai, t.sk. regulāri dezinficēti sabiedriskie transportlīdzekļi, pārkārtota pasažieru iekāpšanas un izkāpšanas kārtība, transportlīdzekļu vadītāju kabīnes un Klientu apkalpošanas centros darba vietas aprīkotas ar aizsargstikliem, sabiedriskajā transportā marķētas sēdvietas, monitorēts sabiedriskā transporta piepildījums un pasažieru plūsmas, transportlīdzekļu monitoros izvietoti un atskaņoti informatīvie aicinājumi pasažieriem.

    2020. Jaunā dizainā noformēti RP SIA Rīgas satiksme mācību transportlīdzekļi: viens tramvaja vagons, divi trolejbusi un viens autobuss.

    2020. 20. martā 4. trolejbusa maršrutā sāk kursēt pirmie ar ūdeņradi darbināmie trolejbusi.

    2020. Vienības gatvē 6, līdzās 2. trolejbusu parkam, testa režīmā sāk darboties Baltijā pirmā ūdeņraža uzpildes un uzglabāšanas stacija. Tā ierīkota starptautiskā projekta “H2Nodes” ietvaros.

    2019. Tramvaja pieturvietās tiek izvietoti pirmie elektroniskie sabiedriskā transporta kustības reāllaika tablo.

    2017.  Uzsākta ūdeņraža ražotnes stacijas celtniecība Vienības gatvē 6 blakus 2. trolejbusu parkam. 

    2017.  Saņemti jauna dizaina Solaris Urbino autobusi ar modernizētu virsbūvi.

    2016. No 1. jūlija Rīgā kursē tikai zemās grīdas trolejbusi 

    2016. Noslēgts līgums ar Čehijas kompāniju Škoda Transportation par 20 jaunu zemās grīdas tramvaju piegādi. 

    2015. Rīgas satiksme sadarbībā ar nodibinājumu Latvijas Industriālā mantojuma fonds izdod Andra Biedriņa un Edvīna Liepiņa grāmatu Rīgas sabiedriskais transports no 19. gs. vidus līdz mūsdienām.

    2014. Saņemti pirmie jaunie Škoda 27Tr trolejbusi.

    2014. Saņemti pirmie jaunie Solaris Urbino 18 autobusi.

    2013. Brīvības ielā 191 atklāts zemās grīdas tramvaju tehniskās apkopes un remonta cehs.

    2013. RP SIA Rīgas satiksme noslēdz līgumu ar konkursu uzvarētājiem - uzņēmumu Škoda Electric - par 125 jaunu trolejbusu Škoda 27Tr piegādi un līgumu ar Solaris Bus&Coach S.A. par 175 jaunu autobusu Solaris Urbino piegādi.

    2013. Ieviesti bezskaidras naudas norēķini par Rīgas pašvaldības maksas autostāvvietu izmantošanu.

    2012. Saņemti seši četru posmu zemās grīdas tramvaji Škoda 15T1. 

    2011. Rīgas dome ar RP SIA Rīgas satiksme  noslēdz pasūtījuma līgumu Par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu Rīgas pilsētas sabiedriskā transporta maršrutu tīklā, kas paredz pilsētas nozīmes maršrutu tīklā integrēt arī pārvadājumus ar mikroautobusiem. 

     

    2011. Ieviesta nakts satiksme piektdienu un sestdienu vakaros 10 maršrutos no Centrālās stacijas.

      

    2010. Slēgts 4. tramvaju depo Tipogrāfijas ielā 1. 

     

    2010. Čehijas firma Škoda Transportation 5. tramvaju depo piegādā pirmos zemās grīdas tramvajus Škoda 15T.

    2009. Rekonstruēti tramvaja sliežu ceļi 11. novembra krastmalā, izbūvējot tos no dzelzsbetona plātnēm ar zemajām B1 sliedēm.

    2009. Izmantojot dīzeļdzinējus, 8. un 9. maršruta trolejbusi sāk kursēt līdz Stacijas laukumam.

    2009. Noslēdzas 150 pasūtīto Škoda 24Tr Irisbus trolejbusu saņemšana.

    2009. Rīgas sabiedriskajā transportā ieviesta vienota elektroniskā biļete jeb e-talons.

    2008. Modernizēti tramvaja sliežu ceļi Brīvības un K.Barona ielu krustojumā, uzstādot jauna tipa sliežu pārmiju ar elektronisku vadības un kontroles iekārtu, uzbūvēts jauns sliežu ceļš iebraukšanai 5. tramvaju depo.

    2008. RP SIA Rīgas satiksme noslēdz līgumu ar Čehijas firmu Škoda Transportation par 20 zemās grīdas tramvaju piegādi.

    2007. Pēc rekonstrukcijas atklāts 7. autobusu parka remonta komplekss Vestienas ielā 35.

    2005. Noslēdzas veco Ikarus autobusu izmantošana.

    2005. Izveidots apvienotais pilsētas sabiedriskā transporta uzņēmums RP SIA Rīgas satiksme, iekļaujot tajā uzņēmumus SIA Rīgas satiksme, SIA Tramvaju un trolejbusu pārvalde, SIA Rīgas autostāvvietas un SIA Rīgas domes autobāze.

    2003. Parakstīts līgums ar Ungārijas uzņēmumu Ganz Transelektro Traction Electrics par 100 jaunu trolejbusu piegādi.

    2003. Apvienojot autobusu parkus Imanta un Tālava, izveidota SIA Rīgas satiksme.  

    Nākamais
    2021.
20361862
Citi saziņas veidi